Handelsbetingelser for “A Better Life by Siff”.

Ejes af Siff Møller Gammelhøj - “A Better Life by Siff”

Siff Møller Gammelhøj - A Better Life by Siff

Egelundvej 10, 5464 Brenderup TLF: +45 93 91 14 03 CVR: 43205005

Ophavsretten:

Ophavsretten til alt materiale på https://siffgammelhoej.simplero.com/ og der tilhørende/underliggende sider tilhører A Better Life by Siff i henhold til gældende dansk lovgivning.

Brugsaftale:

Køb af et online-produkt hos A Better Life by Siff inkluderer 1 licens, materialet må ikke deles med andre på nogen måde. Det må heller ikke kopieres med henblik på deling. Alle rettigheder til produkter/ydelser, som købes tilhører A Better Life by Siff og materialet, uanset medie, er kun til købers personlige brug og må ikke kopieres, distribueres, deles med andre eller benyttes i nogen form for undervisning af tredjemand.

Såfremt det er købt til gave til tredjemand, er dette tilladt, og beskrevet i handelsbetingelserne for det. Det er ikke tilladt at foretage nogen form for videregivelse af produktet/produkterne, med mindre andet er angivet.

Som kunde er det dit ansvar, at det købte materiale ikke videregives af tredjepart, og vil kunne holdes ansvarlig for misbrug af materialet.

Online produkter leveres digitalt via e-mail eller med adgangskode til et lukket forum, som fremsendes efter godkendt betaling.

Levering af online produkter sker som oftest i løbet af få minutter, men i helt særlige tilfælde kan der gå op til 14 hverdage.

Dette fremsendes til den e-mail, som køber har indtastet i ordre feltet. A Better Life by Siff kan med 30 dages varsel lukke adgangen til onlineforløb.

På denne måde er der tid til at hente materialet ned, inden adgangen lukkes.

Kunden vil modtage en tydelig mail, med det angivne tidsrum til download.

Ydelsen:
Faktura dækker et coachingforløb af den længde, der fremgår af fakturaen, regnet fra første session.

Perioden er så vidt muligt sammenhængende, men hvor særlige forhold gør det nødvendigt, kan perioden opdeles. Dette sker efter fælles overenskomst mellem kunden og virksomheden. 

Som udgangspunkt gives der en session à 60 minutter om ugen, men efter behov kan flere sessioner lægges ind, i princippet ubegrænset. Behovet afklares i fælles overensstemmelse mellem virksomheden og kunden. 

Alle sessioner afvikles over Zoom eller, hvis dette ikke er muligt, telefon. Enkelte fysiske sessioner kan forekomme, men vil kun ske i overensstemmelse mellem kunden og virksomheden. 

Hertil kommer fri adgang til chat-support. Der kan således sendes spørgsmål mv. ubegrænset på Messenger, og beskeder vil blive besvaret indenfor 24 timer. 

Tidspunkter for sessionerne aftales fra gang til gang, og kan ikke altid fastlægges med mange dages varsel. Aftaler sker altid efter fælles overenskomst, og så tidspunkterne passer begge parter godt. 

I tillæg til samtalerne kan kunden modtage materiale efter behov til træning og undersøgelse på egen hånd mellem sessionerne. Dette materiale er personligt og må ikke deles med andre, med mindre det i forvejen ligger offentligt tilgængeligt via virksomheden. 

Betaling:

A Better Life by Siff - Siff Møller Gammelhøj modtager online betalinger med bankoverførsel, eller Visa via Stripe.

Ordren er først gennemført når betalingen er på vores konto. Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Betaling af faktura sker ved bankoverførsel/eller anden betalingsmetode som Stripe, inden første session, se fakturadatoen. 

Er dette ikke muligt, skal betalingen ske snarest derefter. Er betaling ikke sket senest 24 timer før 2. session, udsættes denne, til beløbet er overført. Start perioden regnes stadig fra 1. session. 

Eventuelle overskridelser af betalingsfrister for ratebetalinger medfører aflysning af sessioner, indtil betaling er sket. Perioden forlænges ikke. Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Danmark – Kroner (DKK)

Siff Møller Gammelhøj - A Better Life by Siff benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Siff Møller Gammelhøj - A Better Life by Siffs egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Ansvar:
Coaching forløbet, er målrettet normalt fungerende, mentalt sunde og raske mennesker. Det er kundens eget ansvar, hvordan resultatet af indsigter og undersøgelse i coachingen forvaltes.

Virksomheden kan ikke gøres ansvarlig for opståede, psykiske følgevirkninger af coachingen, hvad enten den kan tilskrives ikke oplyst, psykisk sygdom eller ikke. 

Stress, depression og angst i svag til moderat grad er ikke forhindringer for at modtage coaching, men sværere tilstande henvises til lægefaglig ekspertise. Det er kundens ansvar at udføre de foreslåede øvelser i det daglige, mellem sessionerne. Undladelse vil medføre et stærkt reduceret udbytte af forløbet, og virksomheden kan ikke stilles til ansvar for dette.

Det er kundens ansvar, at kundens tekniske setup (udstyr og internetforbindelse) fungerer tilfredsstillende for en gnidningsfri afvikling af samtalerne på zoom. Udebliver kunden fra en session uden afbud senest 48 timer før, afkortes coaching-perioden med en uge.

Omvendt forlænges perioden med en uge, hvis virksomheden ændrer en aftale mindre end 24 timer før, eller i en hel sammenhængende uge ikke har mulighed for at tilbyde en session. 

Hvis kunden pga. sommerferie ikke ønsker at modtage coaching i en eller flere uger, aftales dette med hinanden, og forløbet forlænges tilsvarende i slutningen uden ekstrabetaling. 

Online kurser og forløb:

Vælger kunden at betale online forløbet i rater, så er kunden bundet til at gennemføre, når 1. rate er betalt. Kunden forpligter sig hermed til at betale de resterende rater, til den indgåede aftale ophører.

Pengene gives ikke retur, når kunden først er tilmeldt.

Live kurser og workshops:

Live kurser og workshops har bindende tilmelding.

Bliver kunden forhindret kan kunden sende en anden i samme sted. I tilfælde af, at kunden ikke kan komme kan vi evt. forsøge at hjælpe kunden med at finde én anden hvis pladserne er meget efterspurgte.

Bliver eventen aflyst får kunden alle dine penge retur.

Ved afbud:
Ved afbud senest 48 timer inden sessionens start, kan sessionen rykkes til et andet tidspunkt. Ved afbud senere end 48 timer før sessionens start refunderes sessionen ikke, dog undtaget tilfælde af pludselig opstået sygdom. Her bedes du ringe og aflyse så hurtigt som muligt på telefon (+45) 93 91 14 03.

Skulle A Better Life by Siff være nødsaget til at aflyse en session, får køber tilbudt en ny session hurtigst muligt.

Alle sessioner og forløb betales inden start. Beløbet refunderes ikke, når forløbet er i gang. Heller ikke i tilfælde af, at kunden ikke ønsker at gennemføre hele forløbet og dermed stopper undervejs.

Hvis A Better Life by Siff grundet sygdom eller andet bliver nødsaget til at aflyse et forløb, refunderes et beløb svarende til det antal sessioner, kunden har tilbage.

Forløb samt andre forudbetalte sessioner, skal være afviklet inden for et år efter købsdato. Ubenyttede/betalte sessioner refunderes ikke efter et år efter købsdatoen.

Fortrydelsesret:

Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er beskrevet i varen.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder kunden selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om kundens  brug af fortrydelsesretten.

BEMÆRK: Ved køb af digitale produkter, hvor materialet leveres øjeblikket, bortfalder de 14 dages fortrydelsesret, med mindre andet er nævnt i tilmelding til forløbet. Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail kontakt@bysiffi.dk hvortil standardfortrydelsesformularen bedes være udfyldt og sendt med (jf. formularen nederst i handelsbetingelserne).

Opsigelse af aftalen:
Skulle kunden ikke være tilfreds med forløbet, kan det, senest i 2. session, afbrydes. Herved får kunden det fulde beløb refunderet. Der skal gives en begrundelse for afbrydelsen, men begrundelsen vil ikke kunne stå i vejen for refundering. 

Ønsker kunden at afbryde forløbet senere end 2. session, medfører det ikke refusion af nogen dele af beløbet. Eventuelle udestående ratebetalinger vil stadig være forfaldne til betaling. 

Afbryder virksomheden forløbet, vil et beløb svarende til den resterende del af perioden blive refunderet.

Reklamationsret:

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation. Alle online forløb og alle fysiske kurser er ikke omfattet af reklamationsretten.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Siff Møller Gammelhøj - A Better Life by Siff i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, såfremt der skulle forekomme dette.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet. Siff Møller Gammelhøj – A Better Life by Siff dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Siff Møller Gammelhøj

A Better Life by Siff

Egelundvej 10

5464 Brenderup

TLF: +45 93 91 14 03.

Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt pr efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik:

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Siff Møller Gammelhøj – A Better Life by Siff har vi brug for følgende oplysninger: .

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Siff Møller Gammelhøj – A Better Life by Siff og opbevares i op til fem år. Såfremt gældende lovgivning kræver opbevaring yderlig, vil dette kunne forekomme.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Siff Møller Gammelhøj – A Better Life by Siff, og Simplero.com har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Siff Møller Gammelhøj – A Better Life by Siff er:

Siff Møller Gammelhøj og Simplero.com. Derudover bliver der i nødvendigt omfang delt oplysninger, med hvem, det er nødvendigt, for at kunne leverer den købte ydelse. Det være sig samarbejdspartnere og underleverandører. Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Som registreret hos Siff Møller Gammelhøj – A Better Life by Siff har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.

Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@bysiff.dk, support@simplero.com.
Virksomheden garanterer fuld tavshedspligt. Udsagn om udbyttet af coachingen vil dog kunne blive brugt i sammenhænge, hvor det kan inspirere andre til at gennemgå lignende forløb, men da fuldt anonymiseret og ude af kontekst, medmindre andet aftales.

Cookies:

https://siffgammelhoej.simplero.com/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik:

Vi bruger en log-statistik på https://siffgammelhoej.simplero.com/ og www.simplero.com, hvilket betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv. Log Statistikken anvendes kun med det formål, at optimere Siff Møller Gammelhøj - A Better Life by Siffs hjemmeside.

Garanti:
Hvis kunden efter endt forløb ikke har opnået det lovede i den enkelte aftale, stiller virksomheden gratis ekstra 1:1 coaching sessioner til rådighed i forhold til at sikre, at kunden opnår dette mål. Dog max 3 måneder ekstra. 

Garantien bortfalder, hvis kunden ikke deltager i sessionerne og ikke laver opgaverne imellem disse samt ikke overholder sin betalingsplan.

Tvister:
Eventuelle tvister søges i første omgang løst via dialog med kunden. Tvister, som bunder i et forbrugerforhold mellem virksomheden og kunden, er underlagt dansk ret med udgangspunkt i brugerens værneting og retskreds.

Klagemuligheder:

Ved klage skal vores e-mail adresse angives: kontakt@bysiff.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

Klager over produkter kan sendes til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby www.forbrug.dk For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform. ec.europa.eu

Standardfortrydelsesformular:

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) – Til A Better Life by Siff – Siff Møller Gammelhøj, Egelundvej 10, 5464 Brenderup mail: kontakt@bysiff.dk

Download formularen her:

Standardfortrydelsesformular